Friday, June 11, 2010

ke OU semalam

Semalam kekeke mujur papa balika wal maka boleh lah mama ke GAP sale member preview berjaya beli baju tuk izz.. dengan potongan 30 percent dan addtional 10% paling best mama boleh pakai voucher birrthday mama RM50.. yabedabeduu... saya suka GAP OU sebab mereka freindly... say atak suka GAP The Garden.. pilih bulu.. dulu aku penah kene asal melayu masuk jek buat dek.. apa hal ko??? mungkin aku tak berapa vouge kot... duklahhh layan segerombolan cha ya nun alip.. yang nak beli cap sebijik jek.. hak tuih.. pastu... sebab kita melayu ke apa ek?
"Are you member???"
aku angguk "yep"
selamba dia jek key in tak zas aku member... agaknya tak dengar atau member tak rasa aku member kan aku kann tak vouge cam datin.. hak tuihhh...
"I member lah..." Muka dia kompius sambil sorry2.. blah lah ko weyyy
tapi aku suka staff OU dorang freindly dan snagat membantu...

Seterusnya mencari kasut papa.. ya allah memang dari dulu aku tau susah cari kasut lelaki.. habis tawaf tak jumpa last2 nak balik.. mujur aku nak gi Mark & spencer dia termasuk ke Aldo barulah jumpa yang dia berkenan.. stresssssssssssssssss... takpolahh memana lah bang... Aldo ke baldo ke.. galdo ke..suka hati lah... kekeke Izz skang suka naik car ride kalo member onecard hanya bayau RM1 sajooo.. naik itu... untuk 3 jam pertama...


Try jangan tak try
pilihan banyak gak.. sediakan jek duitnye
kekeke sangat comel main cak cakk ngan cermin

1 comment:

  1. betui beb , aku sokong.. kasut lelaki susah tui nak carik..
    pehtu bile nak ketemu , lamo plak cik abe nak godek2..

    aku lum g le GAP sale .. bj baru akil melambak lg.. wakakak aku ni , sib baik lum ado anak pempuan, kalau x.. hari2 aku soping

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails