Monday, June 7, 2010

Majlis sambutan Jubli Emas Abah & Mak -Part 3

Seterusnya adalah acara potong kek.. dengan diiringlah alunan lagu zaman dolo..
"Allah selamatkan kamu!!!! allah selamatkan kamuuu!!!!
Allah selamatkan emak dan abah.. allah selamatkan kamu"
memang gempak sangat lah.. sebab kami dari belakang mengiringi akak aku membawa kuih sambil sume bangun nynayi lagu tu.. wah sonokkan?? memanglah sonok...

kek dibeli dari lea Oven.. memang sedap gile kek nye.. cokolat nye terasa sampai ke perut.. memang sedaplah... gambo sangat banyak sebenarnya.. kadang-kadang rasa berbaloi beli camera ni sebab senang lah sikit bile ada apa2 function ambik sendiri... dulu risau gak takut tak tahu nak pakai.. alhamdulillah gamabr puas hati. saje jek tulis camni.. lagi pun korang kalo gi mana2 mesti akan nampak DSLR dah cam gadget biasa dah.. sorang mesti nak satu..

apa nak ungkap sangat gembire dengan majlis yangd ah dirancang hampir lebih sebulan... sebab berjaya.. korangs abolah banyak part ni.. nak upload...

Eh.. nilah kek nya..yang diorder dari Lea oven
Akak-akak aku yang siap sedia nak bawak kek
Ye.. hanya nampak tangan aku jek yeee..
Zaman dulu abah ngan mak aku ada ke ek potong kek? aku pun tak pasti
abah tengah potong kek
wah.. senyum-senyum kambing lak
Mak pulak potong kek tuk apa tu?
ala janganlah memalu
itu dia.. abah menyuap mak
Dan mak menyuap abah..

Tahniah!!! mak dah abah........




1 comment:

  1. tetiba rasa terharu pulak... hepi anniversary pakcik n makcik.. semoga diberikan kesihatan yang baik.. :-)

    ReplyDelete

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails