Wednesday, June 2, 2010

Persiapan abah & Mak 50th Anniversary-Part III

Sikit-sikit persiapan Anniversarry abah & mak ke 50 dah pun aku setelkan.. sonok kan? dulu aku kawen dorang bz wat persiapan kali ni Ulangtahun perkahwinan ke 50 aku setelkan. Alhamdulillah syukur ya allah kau pinjamkan abah & mak aku lebih lama untuk kami balas jasanya dan menggembirakannya.. ulangtahun ni special request dari abahv suruuh aku yang incharge kekeke... sonok pe nama aku naik sebab kene incharge mende ni.. aku enjoy.. sebab itu bagian dari hadiah aku untuk abah.. nanti kita fly ke jakarta dan bandung lak ye abah & mak... wa belanja.. weaaahuhh!! kembang kejap idung aku.. walo pun kata tiket free dan ada voucher tapi aku memang tak lupa menyenaraikan mak abah akak dan anak2 buah aku tuk follow percutian anniversarry aku & Eddie serta Abah & mak...

Aku mohon lagi ya allah sesungguhnya aku insan mu yang hina dan kerdil kau pinjamkan lah kedua ibu bapa ku lebih lama.. untuk aku balas jasa mereka.. ye dengan usia menjangkau 70 tahun (abah) dan mak 63 tahun.. macam-macam boleh terjadi.. tak kire lah samada dia dijemput allah atau kita sendiri dijemput tuhan.. dan macam-macam kan? beringat lah.. kadang2 aku pun jadi takut dengan siksaan allah di akhirat kelak walau pun mende tu kita kene wajib dan mesti takut tapi perasaan aku hanya kadang2 sebab apa? sebab aku selalu lupa.. dan lali tentang siksaan api neraka.. wahhhh udah udahh jangan seram ye.. sebab aku naip ni pun seram.. ok enjoy the pic


Banner hasil Yan & Hafiz hanya RM 2.50 sekaki kalau berminat leh calling2 aku tuk introduce
Edible photocake oleh Lea Oven
Mug image oleh printing kaki...

No comments:

Post a Comment

Celoteh anda

Anda Mungkin meminati

Related Posts with Thumbnails